جونم داعاش

خرید بک لینک

گویا زیادی خونین بوده

در حد پریود یا اسهال خونی


شماره مطلب:۱۳۳۱

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 234 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 20:07

با خودم میگم: رقص باله دونفره ش قشنگه. به محض اینکه وارد یه رابطه جدی بشم باله رو شروع میکنم.

حیف که زندگی خیلی پیش بینی نشده تر از حرفای ماس.


پ.ن: در واقع نگارنده به فراخی دچار است و حوصله نمیکند همین حالا باله را هم به زندگی اش اضافه کند. وگرنه که کشک چی دوغ چی!:|

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 0:45

دیشب یه خروار گریه کردم. با یاسی حرف میزدم. به هق هق افتاده بودم و با چرت و پرتامون میخندیدم. بهش میگفتم ترکیب صدای هق هق و خنده یه چیزیه تو مایه های ناله ی گراز! اینجا برف نمیومد. یاسی میگفت دعا میکنم فردا که از خواب بیدار شدی زمین سفید باشه انقدر اشک ریختم که بی رمق و خواب _ بیدار شدم. تموم مدت اهنگ مرا رها نکن عقیلی پلی بود. تو خواب و بیدار گفتم خدایا اگه صدامو میشنوی فردا یه برف گنده بیاد مدرسه ها تعطیل شن! فقط یه نشونه میخواستم ! نه برف اونقدرا مهم بود نه تعطیلی! من میخواستم باورم شه یکی صدامو میشنوه!ترسیدم فردا صبح برفی نباشه و باز ناامیدتر از قبل… بعد در مست ترین حالت ممکن فکر کردم مهم اینه که دارم دعا میکنم! بعد از نمیدونم چند هزار روز! چه بیاد چه نیاد همین اعتماده دعا کردن قشنگه خوابم بردبیدار که شدم صورت فرهاد جلو صورتم بود. ماچش کردم. گفت بگیر هر چه قدر میخوای بخواب! فردا تعطیله! از بازوش اویزون شدم. رفتم تو پذیرایی یکم تلوزیون رو نگاه کردم. تقریبا هیچی نمیدیم[خوابم میومد] خوابالو دستامو تو هوا پیچ دادم و رقص کنان رفتم تو تختبه یاسی پیام دادم صبح که بیدار شدم زمین سفید بود... جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 12:08

_ حالا چه کاریه اصن صخی؟ تقریبا یک سال از این ایده میگذره! دوباره گیر دادی بیفتی دنبال چاپ اثر مردم که چی؟

_ خیلی ساده اس! دوستندارم پس فردا بگم خیلی خوب مینوشت، ولی هیچ متنی ازش چاپ نشد و منم هیچ کاری نکردم!

حتی اگه بهش مدیون هم نبودم بازم همین کارو میکردم. اقا! برای من مهمه که استعدادای این خاک حروم نشن. انقدر درکش سخته؟!

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 230 تاريخ: يکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت: 1:50

ولی من یه روز موهامو دو سانتی کوتاه میکنم و نارنجیشون میکنم

بعد میذارم یکم بلند شه ، لیر کوتاه میکنم و بلوند میکنم

بعد میذارم بلند تر تر ترررر شه، فر ریز میکنم و سورمه ای میکنم!


جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 18:51

تو این جریانای سیاسی اخیر، سامان زد رو شونم و گف ببین! هر جور شده باید اطلاعاتمون رو بکشیم بالا! ولی واقعا راه و چاه کسب اطلاعات درست رو نمیدونستم! القصه!

اگر شماهم علاقه ای به جامعه شناسی دارین ، دنبال کتاب و سایت هایی هستین که در زمینه اقتصاد و سیاست بهتون اطلاعات بدن

به نظرم یه نگاهی به اینجا بندازین: کلیک


تگ میکنیم:علی ترین، یاسی،علیرضا را

با سپاس از آقای هشت حرفی عزیز

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 23:54

عصر یکهو از جا بلند میشود میرود میدان مورد علاقه اش. شهر کتاب را در مینوردد وسط در وسط مغازه سه تا پسر کتاب فروش گپ میزدند. لعنتی یکیشان خیلی بانمک میخندید. با خنده های پسر خنده اش میگیرد. دفترچه _ محتوی لیست فیلم و کتاب ها_ آرام اش میکند و میداند دقیقا دنبال چه کتابی بگردد. نسخه جیبی پیامبر و دیوانه عجیب دلبری میکند. میگذاریمش برای دفعه بعد. به اقایی که میخواهد دو هزار تومان از پول کتابش را حساب کند لبخند میزند و در به در دنبال خرد کردن پول کوفتی اش است! آدم با جیب پر برود خرید اول برج_کارمندها میفهمند_ انوقت کارش لنگ بماند چون دو هزارتومان پول خرد ندارد؟! زارت!!از پسر کتاب فروش مو فرفری و مشکی پوش تشکر میکندکتاب را توی کیف رنگی رنگی اش میگذارد. شال و شالگردن قرمزش را مرتب میکند. پیتزا کوچکی میخرد تا اهل خانه را مهمان کند. ماه در زیباترین حالت ممکن است. دیوانه وار ماه را نگاه میکند! از پیرمرد خواننده کنار خیابان خواهش میکند نازنین مریم بخواند. عابرها میگذرند و زیر لب میگویند :آی نازنین مریمذوق میکند! خیلی ذوق! خانه که میرسد، دامن چین چینی و خال خالی سفیدش را میپوشد. وسط اتاق شتر شلخه اش چرخی میزند و از پف دامن ذوق میکندروی تخت میپرد و عروسکش را میبوسد همانطور دراز کشیده کتاب را باز میکند،روی صورتش میگذارد و چشم هایش را میبندد! بعد قسم میخورد دیگر کتابی از نشر چشمه نخ جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 11:35

آهنگ رابطه از بم بند

و دیگر هیچ.



جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 6:56

۱:۳۰ از ۲ ساعت ! همشو رو بالانس کار کردم! رسید به چهار ثانیه. ۲تا چهار ثانیه زدم. یکککک حس خوبی داره اون بالا! جاتون خالی:-D باقیشو انعطاف پا و کتف کار کردم. عضلات پام که کلا قفل کرده ولی اوضاع کتف خیلی خوبه! دیری نمیرسه که دستمو از پشت برسونم به زمین! [حالا هر وقت رسید عکسشو میذارم الان خیلی تو جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 22 فروردين 1396 ساعت: 0:26

راستش من اونور گفتم میام!ولی شما نباشید لطفی نداره.ابدا هم لطفی نداره! دعوت میکنم از:علیرسولفوطمحپوترکیحیاسآرشیداباهارعسلیاسمینرضا و سعید و لافکادیو [پ.ن]شیشه و خرچنگننه آلماشقا و یاسینپریاعالمهاینجا:کلیکبیاید بچه ها! بیاید که دلم براتون پر میکشه:)پ.ن:الکی مثلا افراد مذکور منو م جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: چهارشنبه 9 فروردين 1396 ساعت: 3:28

صفحه بندی